keskiviikko 14. kesäkuuta 2017

Suomalaista luonnonkosmetiikkaa

*tuotteet saatu Sugar Helsingiltä

Olen viimeaikoina alkanut kiinnostua enemmän ja enemmän luonnonkosmetiikasta, sillä en halua iholleni turhia myrkkyjä. Myös meidän teini käyttää jonkin verran kosmetiikkaa ja haluan myös hänen käyttävän luonnonkosmetiikkatuotteita. Luonnonkosmetiikka sisältää lähes täysin luonnosta peräisiän olevia raaka-aineita. Myös luonnonkosmetiikan valmistuksessa ja elinkaaressa otetaan ympäristö huomioon. Vaikka itse käytänkin vähän kosmetiikkaa (meikkejä en juuri ollenkaan), tulee päivän aikana kuitenkin läträttyä aikamoisella kosmetiikkamäärällä. Itse olen luonnonkosmetiikan käyttämisessä vielä alkutekijöissä, mutta tarkoitus on pikku hiljaa vaihtaa kaikki kosmetiikka luonnonkosmetiikkaan. Erityisesti haluan käyttää suomalaista luonnonkosmetiikkaa.

Minulla on kännykässä CosmEthics -sovellus, jolla testaan kaiken ostamani kosmetiikan. Sovellus toimii niin, että tuotteen viivakoodi skannataan kännykän kameralla ja sovellus ilmoittaa heti onko tuote turvallinen vai sisältääkö haitallisia tai kiellettyjä aineita.
 

Sain blogin kautta testattavaksi Mia Höytö luonnonkosmetiikkaa ja näistä tuotteista innostui myös teini.

Mia Höytö ei ole minulle ihan uusi tuttavuus, sillä olen käyttänyt sarjan silmänympärysvoidetta jo aiemmin. Näistä uusista tuotteista suosikikseni nousi Helmi kuorintanaamio, jonka jälkeen iho tuntui samettisen pehmeältä ja sileältä. Teini omi itselleen heti Kaunis kasvojenpuhdistusgeelin. Mia Höytö on Suomalainen ecocert-sertifioitu ihonhoitosarja, mikä on todiste aidosti luonnonmukaisesta tuotteesta.


Purkit toimivat hyvin eli olivat helppokäyttöisiä. Minimalistisen valkoiset purkit sopivat myös kivasti meidän vessaan, joten sisustusbloggaaja kiittää ja kuittaa :)

6 kommenttia:

  1. Tosi mielenkiintoisia tuotteita, kiinnostava uusi tuttavuus.

    VastaaPoista
  2. Näitä mä olen aina halunnut herkkäihoisena testata :)
    Niin upeat pakkauksetkin.
    Mukavaa iltaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen. Me teinin kanssa tykätään näistä :) Ihanaa päivää sulle <3

      Poista
  3. Kiitos vinkistä!
    Mulla on testissä nyt hiustenhoitotuotteita eri brändeiltä ja osasta olen tykännyt tosi paljon :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...